SARA

SARA

Wednesday, June 11, 2014

Ciklus III - Hemoterapija

Pocinje nam i treci od sest ciklusa hemoterapije danas...iz dosadasnjeg iskustva nasih malih drugara znamo da ovaj ciklus moze biti za dve nijanse mucniji, ali kao i uvek, nadamo se najboljem!
Ljubimo vas sve, a ovde cemo dopunjavati svakodnevno kakva je situacija.

      ( ja, baka i taxi, idealna priprema :))

11. Jun

Gotov je prvi dan treceg ciklusa. Ekstrno tezak dan nazalost. Sara je jako lose reagovala na prvi lek, tako da su nakon odmora od par sati morali da predju na alternativu. Ostatak dana je posao pozitivnije, ali bice ovo tezak period, svaki sledeci dan terapija ce trajati 11 sati. Jako je bitno da je jela, a i cinjenica da je osmeh ostao i pored svega sto je prosla.



12-13. Jun

Baka i ja se danonocno borimo sa nimalo prijatnom trecom hemoterapijom. Meni su od malih nogu, a nisu mi mnogo porasle od tada, pricali nesto treca sreca. Svasta pricaju ti vejiki ljudi. Nema ovde nikakve srece. Tata je otisao da vidi moju malu seku Anu. Nosio je malo, ali cim se vrati on ce mene da nosi na krke.
Eh da, da se vratim na ovu "srecu", ma borim se ja, jesam malo povracala, malo sam kasljala, ne mogu da kazem i puls mi malo varira, al baka me ljubi u celo i kaze, brzo ce to proci. Znam da hoce, gad je u kanti...zgazicu i ostalo...
Ljubim vas sve, ne brinite.
vasa Sarica


14. Jun

Jedan lek manje danas, lakse se dise. I dalje ne jedem, cak ni bombonice, keksice...merili su me, zvanicno sam izgubila tacno dve kile od dolaska ovde i sada sam na 12.5 kg. Sve ostalo je manje vise isto.

       ( tata donesi mi pet kinder jaja)

15. Jun

Danas dobijam "samo" antitela i zavrsavamo bolnicki deo trece hemoterapije. Uskoro vam javljam kako sam prosla...

    (Tata posto te jos nema, hocu deset      jaja, pa ti vidi kad ces da se vratis)

Uspesno je priveden kraju i danasnji dan(citajte u pola noci). Slede naizmenicno jedna, pa dve injekcije uz nadu da cemo sto vise vremena provesti van bolnice do pocetka cetvrtog ciklusa.


5 comments:

  1. Samo napred...uz vas smo svim srcem...pa da se zajedno igramo na Tasu...čestitke za prinovu.sreća je pratila...napred Sarita samo napred...

    ReplyDelete
  2. Eh, taj osmeh!Uvek me natera da se postidim svojih reakcija na probleme..Od Sare možemo svi mnogo da naučimo!To mora biti nagrađeno!Poljubi te nasmejane obraščiće i držite se!

    ReplyDelete
  3. Drzi se drago dete a i vi roditelji sa njom, proci ce ove muke. Mi smo gada bacili u kantu pre godinu dana, do prvog rodjendana imali 9 hemoterapija i 4 velike operacije (a ni sami ne znamo koliko odlazaka u operacionu salu) pa je sada nasa mala junakinja sve zaboravila. Naravno, i dalje su tu veliki stresovi pri svakoj analizi krvi ali smo dugo bili u jezivoj situaciji. Necu reci verujemo vec ZNAMO da cete pobediti gada i ziveti jos dugodugodugo u odlicnom zdravlju.

    ReplyDelete