SARA

SARA

Monday, June 8, 2015

Bitka je dobijena!

8. Jun

Dragi moji, 
Moj avion je spreman! Pobedila sam!
I poslednji rezultat koji smo cekali je odlican, tumor markeri su negativni! Svi smo neopisivo srecni! Bilo je ovo dugo putovanje za mene, pravi maraton! Mnogo toga sam prosla, ali jos ne znam da brojim preko deset, pa necu o tome. Vracam se kuci u sredu!

Hvala vam svima na neiscrpnoj podrsci!
                               Vasa Sara
P.S.
Specijalno hvala za moju mamu koja je uvek bila samnom, cak i kada fizicki nije bila tu. Hvala joj za bezuslovnu ljubav.
Hvala joj i sto sam dosla ovde sama, a uskoro cu dobiti i drugu seku. Mada kazu mi da je za to malo zasluzan i tata :)



2 comments:

  1. Bravo Saro, bravo mama i tata, bravo bake, čika i svi ostali koji su
    neiscrpnom energijom i verom uspeli da urade sve ovo. Divimo vam se i
    presrećni smo zbog vas.
    A sad pravac na avion pa za Beograd.
    Vidimo se

    ReplyDelete
  2. Dobrodosla kuci mali veliki heroju!

    ReplyDelete